27 Ocak 2016 Çarşamba

Ne var ne yok:)

Merhabalar,

Yine uzun bir aradan sonra yazabiliyorum.   İstanbulun sevimsiz soğunda kaçalım deyip İzmir e geldik ama sağolsun İzmirim de maşallah buz gibi kaç gündür. 

Bu aralar neler yaptım, neler hoşuma gidiyor sizlerle paylaşmak istedim. 

Derya Baykal'ın programından modelini beğenmiştim. Çok da şirin oluyor:). Denemek isteyenler için anlatım şemaları aşağıda. 

Nurgün Tezcan ' a da teşekkürler. 

Kürkçü Han ganimetlerinden maviş iple çanta yapmaya başaladım onun da son durumu; 

Kadife ipten, pirinç örgü ile yaptığım bere. Geçen sene bunun boyunluğunu da yapmıştım. Alıştım ben bu sarı giyme işine :) 


Bu da bizim hasat ürünleri :))

Herkese sevgiler




2 yorum:

  1. Sen bu isi bayagi ileri goturdun, masallah valla,
    Ama ben rengine bayildigim mavis cantayi merak ediyorum:)
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Mevlüdecim aslında epeyce yaydım buaralar. Hala bitemedi o çanta. Ama bitince keyifle senin için fotoğraflayacağım söz.

      Sil