11 Eylül 2015 Cuma

El Emeği Bebiş Hediyelerim

Merhaba,

İnsanı umutsuzluğa sürüklemek için bu kadar uğraştıkları bu günler de herşeye inat güzellikler var. Mesela yepyeni bir hayat gibi. 

Yan komşumuzun maşallah güzeller güzeli bir bebişi oldu ben de ona hatıra kalabilecek birşey olsun istediğim için el emeği iki parça hazırladım. Fotoğrafları da kendisi çekti, teşekkür ederim. Benim kilerden çok daha profesyonel bir çekim olmuş :)) Bu arada kendisi de 'hevesliyamak' adında bir yemek blogu yazıyor. Güzel tarifler var bakmak isterseniz. 


Bu güzellikler de bana hediye. Daha doğrusu dolaylı yoldan kendime hediye ettirilmiş oldu. Teşekkürler Huriş Teyzecim ellerine sağlık :)) anneme yaptığı sabunlardan bir sepet dolusu hediye etmiş,ben de birazına el koydum :))
Vee banyomda yerlerini aldılar. 



4 yorum:

  1. El emeği hediyelerin çok cici Fulya ciğim eline sağlık. Sabunlar da ayrı güzel çok şekerler. Yerlerini bulmuşlar, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Handancım teşekkürler. Kusura bakma anca fıtsat bulabildim anneannem rahatsız hastahanede, hayat durdu öyle olunca. Sevgiler

      Sil
  2. Komşunuz şanslı sizin gibi komşusu olduğu için. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün Hanım :) bebişlere birşeyler yapmak çok keyifli, güzel günlerde kullansınlar inş.

      Sil