12 Aralık 2014 Cuma

Dantel Supla

Hoşgeldi haftasonuuu :))

Merhabalar,

Örgülerden devam ediyorum bu aralar.  Internette ne zamandır görüp yapmak istediğim bir projeydi renkli dantel suplalar. 

Örneğini çıkarabilmeniz için oldukça yakından çektim fotografları ama sorunuz olursa da seve seve yardımcı olurum. 


Ben daha sertleştirme işlemi yapmadım ama olması gerektiği gibi %100 pamuk ip kullandım.Alize Bahar serisi. Biraz kalın oldu sanki. 


Bir iki farklı ip daha almıştım onları da deneyip sizlerle paylaşırım.  

Keyifli bir haftasonu herkese :))
 

8 yorum:

  1. İyi günlerde kullanın çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. hep yapmak istediklerimden bir türlü yapamadım.

    YanıtlaSil
  3. Hamarat arkadaşım , süper olmuş emeğine sağlık:).

    YanıtlaSil
  4. çok şık bir fikir olmuş ellerinize sağlık .Bu arada vaktiniz olur mu bilmem ama bloguma sizin için premio dardos ödülü ekledim severek takip ettiklerimdensiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için en büyük ödül severek takip ettiğinizi bilmek oldu. Çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Bloğunuza bayıldım, takibe aldım. Bende beklerim. fundaninpenceresinden.blogspot.com

    YanıtlaSil