20 Kasım 2014 Perşembe

Örgü Babet

Merhaba,

Buaralar günler hızlı geçiyor ve ben yakalamakta biraz zorlanıyorum.  Geçen gün pinteresti karıştırırken rastladığım bir fotoğraftan yola çıkarak aşağıdaki gibi tığ işi babet yapmaya koyuldum.

Ben tabanda keçe tabanlık kullandım. Eşim altına 2 cm ara ile kenarlardan 1 er cm uzaklıkta delikler açtı.  Her deliğe 3 er tane sıkı iğne yaparak gerekmedikçe zincir çekmeden ilk sırayı yaptım. 

 



İkinci sırada daha tok durması için yarım trabzan yaptım. Ipi de kalın seçmenizi öneririm. Üçüncü Sırada topuk ve burun kısmında 3 er trabrazan azalttım. Böylece daha sıkı kavramasını sağladım. 



Üstü örmeye önden tığa ilmek alarak başladım ve her iki taraftan üç sıra arttırdım. Bunu ayağınızın genişliğine göre ayarlayabilirsiniz ama örgünün esneyeceğini de göz ardı etmeyin.

Bu benim ilkdenememdi. Sırada eşime var. İstediğiniz gibi süsleyebilirsiniz. Rengarenk,çizgili,hatta kurdeleli vs. 

Güzel haftasonları :)
 

11 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, model alışılmışın dışında, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok hoş olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  4. O kadar güze olmuş ki acaba yapabilirmiyim diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılı olmuş bence. Süsleyerek de birçok değişik model elde edilebilir. Tığ ile biraz aram olsa hemen yapardım, malesef tam bir fiyoskoyum :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş,çok da yakışmış size :))

    YanıtlaSil
  7. Ben de istesem :) Ücreti karşılığı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç numara giyiyorsunuz, bir de ne renk istersiniz? Bu aralar biraz yoğunum ama ilk fırsatta yapmak isterim:)

      Sil
  8. Teşekkür ederim arkadaşlar hepinize. Denemek isteyen arkadaşlar zor değil hadi bir cesaret hatta bana da fotoğraf yollarsanız paylaşırım linklerinizle beraber.

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş bayıldım ayağı üşüyenler için ideal

    YanıtlaSil