13 Mart 2013 Çarşamba

IFW ve Celile Tokuc

Merhabalar,

Uzgunum uzun zamandir yazamadim.  Ama su son bir bucuk aydir canim ailemin Izmir de yasayan fertlerini agirladim arkasindan da biz nerdeyse on gunlugune Izmir e gidince hic firsat bulamadim yazmaya. Yavas yavas normal tempoma donmeye basliyorum.

Bugun uzun bir aradan sonra  IMA dan sinif arkadasim Cemile ile bulustuk, IFW de devam ederken mekan tabiki Istanbul Modern Antrepo 3 den baska bir yer olamadi. Tuvana Buyukcinar, Emre Erdemoglu ve  Niyazi erdogan in defilelerine girdik, cok keyifliydi.  Nasil olsa her yerde fotograflari var diye keyfini cikardim ve fotograf cekmedim.  Siyah beyaz ikilisi, puskuller, transparan tuller ve payet birlesimi Tuvanam defilesinde kullanilan detaylardi. Erkek giyiminde de benim dikkatimi cekenler; paca boylarini kisa, coraplar  kiravat yada fularlar ile uyumlu, ceket boylari kisalmis, deri ve kase kumas kislik ceketlerde beraber kullanilmis ve cok hos olmustu.

Gelelim beni en sevindiren kismina bugunun; canim arkadasim ilk koleksiyonunu hazirlamis. Beraber katalogunu inceledik ve bol bol sohbet ettik. Onun heyecanina ve mutluluguna ortak olabilmek cok guzeldi.  Siz de tasarimlarina burdan ulasabilirsiniz; benim favorim alttaki kirmizi ceket :)

http://mecrea.com/celile-tokuc/15376

Somon İki Cep Detaylı PantalonBordo Ok Detaylı Ceket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder